Antal Besökare

fredag 28 oktober 2016

2000th VIDEO!!!!!!!!!

Det här är helt galet!!! Det här är video nummer 2000 som jag lägger upp här på min blogg!!!!!! 2000 videos sen starten för över 5 år sedan. I början trodde jag att jag max skulle kunna plocka ett hundratal klipp från mina egna arkiv och hitta lite annat på nätet. Men det verkar vara en aldrig sinande ström av dans-videos som dyker upp. Och här på min blogg hittar du de allra bästa, snyggaste, fräckaste, mest imponerande och några kitschiga och knasiga. Dans i alla dess former; show, jazz, street, balett, musikal, contemporary, ballroom........ Och jag tänker fortsätta sprida dans-glädje och hålla fanan högt för att show-dans är en konstform den med. Dagen till ära kommer ett väldigt kul och fräckt dansnummer med en indisk streetdans-grupp som gör grejer jag aldrig sett förut. Dance on people.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar